Z punku siedzenia w autokarze

podróżach.Problem jedzenia w autokarzeChyba każdy lubi coś zjeść w podróży, zwłaszcza takiej dłuższej. Wiele osób preferuje zabierać słodycze; wszelkiego rodzaju batoniki, czekolady, żelki, wafelki, cukierki itp. Z jednej strony d

Z punku siedzenia w autokarze Przewozy regionalne dla przykładu to znakomity sposób na podróż ze zorganizowanymi grupami. Grupy dzieci, sparingi drużyny w innym mieście lub każda konieczność podróży. O podróżach.

Problem jedzenia w autokarze

Chyba każdy lubi coś zjeść w podróży, zwłaszcza takiej dłuższej. Wiele osób preferuje zabierać słodycze; wszelkiego rodzaju batoniki, czekolady, żelki, wafelki, cukierki itp. Z jednej strony działają dobrze, ponieważ dostarczają dużą dawkę węglowodanów, jednak wzmagają pragnienie przez co więcej pijemy, a sam cukier jest dość moczopędny.

To samo tyczy się słonych przekąsek. Nie rodzi to problemu gdy autokar jest wyposażony w WC, jednak problemy zaczynają się gdy takowego nie ma na pokładzie naszego środka transportu.


Najczęściej kojarzone autobusy

Firm produkujących autobusy jest dużo- mi jako pierwsza na przychodzi na myśl stara firma Ikarus. Ich autobusy jeździły po Polskich miastach odkąd pamiętam. Były to jedne z pierwszych autobusów przegubowych u nas w kraju. Siedziba tej firmy mieści się na Węgrzech w Budapeszcie. Produkowali również autobusy lotniskowe, trolejbusy oraz autobusy turystyczne. .Mimo problemów finansowych w trakcie trwania I i II wojny firma przetrwała i do dzisiaj ich autobusy i autokary jeżdżą po świecie. Przedsiębiorstwo dwa razy zmieniało właściciela, dzisiaj należy do Muszertechnika.


Osobny pas dla autokarów

To że autobusy i autokary spalają dużo paliwa nie powinno dziwić, przecież są to duże i ciężkie pojazdy. Oczywiście można by wiele zrobić, aby autobusy paliły mniej: jednym z ciekawych pomysłów jest stworzenie pasa tylko dla pojazdów tego typu. Mogłoby to przynieść ogromne oszczędności, a co za tym idzie obniżyłoby to koszty firm transportowych. Prawdopodobnie doprowadziłby to do zmniejszenia ceny biletów za przejazdy. Oczywiście takie działanie wymagałby inwestycje, jednak korzyści z niej wynikające są kuszące. Może kiedyś doczekamy takiego specjalnego pasa, póki co zostaje nam stać w korkach razem z autobusami i autokarami.