pozycjonowanie stron tanie

pozycjonowanie stron tanie

Początki internetu i e-marketingu


Początki internetu oraz e-marketingu są ściśle ze sobą powiązane, dlatego że bez internetu e-marketing byłby niemożliwy. Promowanie stron internetowych zaczęło się wraz z rozwojem wyszukiwarek internetowych. Podczas początków internetu pozycjonowanie i e-marketing było znacznie łatwiejsze niż obecnie. To dlatego, że używane kody oraz algorytmy były prostsze w porównaniu ze sposobami używanymi przez wyszukiwarki dzisiaj. Algorytm odpowiadający za prezentowanie wyników na odpowiednich pozycjach analizuje nawet kilkaset aspektów strony i system ten ulega nieustannym modyfikacjom. Sam termin ?pozycjonowanie? pojawił się w użyciu w około 2002 roku, przedtem do określenia tego typu działań mających wpływ na wyniki wyszukiwania nazywano z angielskiego ?web positioning?.


W wyszukiwarkach stworzono specjalne strony na

W wyszukiwarkach stworzono specjalne strony, na których można zgłaszać witryny, które stosują nieetyczne metody pozycjonowania, np. Google ? Raport dotyczący spamu.


W związku z ogromnym zainteresowaniem pozycją danej strony w wyszukiwarce zaczęto stosować różnorodne metody pozycjonowania m.in. takie, których nie akceptują twórcy wyszukiwarek lub nie są zgodne z zaleceniami dla tworzących strony, gdyż ?zaśmiecają? wyniki wyszukiwania. Te metody zaczęto nazywać nieetycznymi. Są to na przykład:

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


Content_marketing Spis treści, encyklopedyczna definicja

Jedną z form content marketingu, obok infografik, filmów i raportów, są teksty. Twórcy mają możliwość dostosowania formy tekstu do odbiorcy, a także do obranej przez firmę strategii komunikacji. Do często stosowanych form content marketingu należą takie rodzaje tekstów jak:

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


Dodane: 17-11-2018 01:22

Powrót do pełnej wersji: pozycjonowanie stron tanie